Idea Bank Opinie - Forum kredytowe



Wynajęcie biura dla firmy

Tom7

  • Aktywny użytkownik
  • ***
    • Wiadomości: 164
    • Zobacz profil
dnia: 21 Listopad 2019, 09:09:29 am
Czy ktos ostatnio wynajmował dla firmy nowe biuro?

Na jakie rzeczy warto zwrócic uwage przy wynajmie biura?
Tylko dyletanci starannie i bezbłędnie piszą majstersztyki.


luk

  • Nowy użytkownik
  • *
    • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Zakładanie i prowadzenie firmy
Odpowiedź #1 dnia: 21 Listopad 2019, 10:20:29 am
Na rodzaj ogrzewania oraz czy jest w cenie czynszu. Poza tym rozliczanie opłat za energię (czasami jest ryczałt i nie ma liczników), jak rozliczany jest wywóz śmieci. No i rzecz jasna termin wypowiedzenia.


bartosz

  • Użytkownik
  • **
    • Wiadomości: 58
    • Zobacz profil
Odpowiedź #2 dnia: 21 Listopad 2019, 12:30:12 pm
Czasami warto zastanowić się nad wynajeciem biura poza centrum:
http://gazetawielicka.pl/pozostale/biuro-na-wynajem-w-krakowie-czy-warto-wynajmowac-biuro-poza-scislym-centrum/

Ale zwrócić uwage na to czy ma dobry standard i czy jest dobry transport.

Centrum miasta gwarantuje np. więcej lokali gastronomicznych, co jest ważne w razie jakichś spotkań bądź po prostu w trakcie przerwy obiadowej. Aczkolwiek ceny lokali na wynajem są tam bardzo wysokie.


jakubczak

  • Aktywny użytkownik
  • ***
    • Wiadomości: 215
    • Zobacz profil
Odpowiedź #3 dnia: 02 Grudzień 2019, 05:31:23 pm
Teraz przeglądanie biur nieruchomości jest o wiele prostsze. Nie trzeba chodzić i szukać biur, żeby przejrzeć ich oferty, bo można zrobić to przez internet. Na stronie: https://www.dobryadres.pl/material,biura-nieruchomosci,245.html jest wiele ofert biur nieruchomości w jednym miejscu. Wystarczy wybrać te, które Cię najbardziej interesuje :) Polecam